Pages

08/10/2013

London Borough of Hammersmith and Fulham

Przyznaję bez bicia, że przy okazji odwiedzin w gminie Hammersmith & Fulham, poszłam po najmniejszej linii oporu. Jako wymówkę mogę jedynie powiedzieć, że nic w tej gminie nie znalazłam, co by mnie zainteresowało. Dlatego też pewnego dnia wybrałam się na spacer i dotarłam do Hammersmith Bridge, który służy mi teraz jako dowód odwiedzenia dzisiaj omawianej gminy. Przyznajcie jednak sami, że most ładny. A tak na marginesie, warto sobie pospacerować brzegiem Tamizy i pooglądać londyńskie mosty, bo niektóre są naprawdę przepiękne, wiem, co mówię. Szkoda tylko, że woda w Tamizie taka niezbyt czysta, bo mogłabym pokusić się o stwierdzenie, że chciałabym w uroczym domku nad ową rzeką mieszkać.

Let me confess that I cut corners on my visit in the borough of Hammersmith & Fulham because the place of interest I chose wasn't a show-off at all. As an excuse, I can only say that nothing I couldn't find anything interesting in this area. So I went for a walk one day and got to the Hammersmith Bridge, which is my proof today of visit in this borough. I must admit that the bridge is really nice. And by the way, it's worth strolling along the River Thames banks and see the bridges of London, honestly. There are some bridges that are really beautiful and worth seeing, I know what I'm saying. It's a pity that water in the River Thames is not that clear, because I could take a risk and say that I would like to live in a charming house on this river banks one day.
DSCF0103a
DSCF0106a
PicMonkey Collage
DSCF0107a

Cheerio,
Karolina x

1 comment:

  1. Jej, faktycznie ta Tamiza jakaś taka... mętna :D

    ReplyDelete