Pages

23/09/2013

London Borough of Bexley

Pewnego wiosennego poranka udałam się na południowy-wschód na podbój kolejnej londyńskiej gminy. Tym razem planowałam zobaczenie posiadłości Danson i spacer po pobliskim parku. Na temat tej rezydencji nie mam zamiaru się rozpisywać, bo i tak nikt tego nie zapamięta. Wspomnę jedynie, że została ona zaprojektowana przez tego samego pana, co Bank Anglii, a o którym wspominałam we wczorajszym poście. Moją uwagę przykuł ogródek angielski znajdujący się naprzeciwko dworku, w którym rozsiadłam się, by poczytać książkę, jednakże słoneczna pogoda bardzo szybko ustąpiła na rzecz zachmurzonego nieba, które przymierzało się do deszczu. Czym prędzej więc uciekłam, ale misja zaliczenia kolejnej gminy - wykonana!
*** 
One spring morning I went to south-east London to visit next borough on my list. This time I planned to see the Danson House and go for a stroll in the nearby park. I'm not going to write too much about the mansion as no one will remember that. I will only mention that both Danson House and Bank of England were designed by the same architect. And I wrote about the Bank in yesterday's post! My eye was caught by a lovely English garden located opposite the mansion. I sat there, in a peaceful surroundings to read a book, but suddenly a sunny weather quickly disappeared and gave way to cloudy, gloomy sky. It was about to rain so I ran away promptly, but the mission to see another another borough was done!

DSCF0408a
DSCF0425a
DSCF0416a
DSCF0432a
DSCF0419a
DSCF0427a

No comments:

Post a Comment