Pages

11/03/2014

Zandvoort

Uwielbiam morze. I to nie dlatego, że lubię smażyć się na plaży jak na ruszcie, że aż skwierczy. Wręcz przeciwnie, akurat to w morzu najmniej mi się podoba. Uwielbiam zapach nadmorskiego powietrza i dźwięk obijających się o brzeg fal. A że z Amsterdamu nad morze mam dość blisko, to w czasie moich lutowych wakacji wybrałam się na małą wycieczkę do Zandvoort. Jest to niewielka miejscowość, do której podobno w piękne letnie weekendy cały Amsterdam udaje się na małe plażowanko. Był to mój pierwszy zimowy wypad nad morze i chyba zimowe morze podoba mi się najbardziej! A wy, byliście nad morzem zimą? :)

I love sea. Not because I like tanning on the beach as if that was sizzling meat on the grill. To be honest, that's the pastime offered by the seaside I enjoy the least. Actually, I love the smell of air at the seaside and the sound of waves clashing the shore. As Amsterdam is located quite close to the sea, I went on a little trip to Zandvoort in February during my winter holidays. It is a small town, which apparently becomes a popular weekend destination in the summer when people go there for a tiny chill-out. It was the first time I saw seaa in winter and I found out I adore winter sea the most! How about you? :)
IMG_2059a
IMG_2075a
IMG_2068a
IMG_2074a
IMG_2099a
IMG_2077a
IMG_2067a
IMG_2097a
IMG_2072a
IMG_2100a
IMG_2094a

Cheerio,
Karolina x

7 comments:

  1. ale piaseczek, wyobraziłam sobie jak po nim chodzę moimi zbolałymi po zimie stopami. :)

    ReplyDelete
  2. Nigdy nie byłam zimą nad morzem, ale chętnie się kiedyś wybiorę :)
    Świetne zdjęcia! :) :)

    ReplyDelete
  3. Z racji, że mieszkam bardziej w polskich górach niż nad polskim morzem, nie miałam nigdy okazji być nad morzem w zimie... A zawsze chciałam i mam nadzieję niebawem to marzenie spełnić. No może nie w tym sezonie, ale w kolejnym czemu nie? Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam zimową wyprawę nad morze, bo wrażenia całkowicie inne niż podczas letnich wojaży :)

      Delete
  4. oj, morze ma coś w sobie, dużo więcej niż tylko wodę ; )

    ReplyDelete
  5. Podobnie, jak Ty - uwielbiam zapach oraz dźwięk morza <3 Tyle czasu minęło od ostatniej wizyty nad morzem.. Czas nadrobić te zaległości :) Podoba mi się u Ciebie!

    ReplyDelete