Pages

06/09/2014

Holidays in review

Na początku lipca pożegnałam Amsterdam i udałam się do Polski na wakacje. Mój urlop jednak na dobre już się skończył w połowie sierpnia, więc przyszła pora krótkiego podsumowania. Dzisiaj również podzielę się z wami moimi dalszymi planami, które mogą wydać się kapkę ekscytujące.
A zaczniemy od tego, o czym już wiecie. Tak jak pisałam w paru poprzednich postach - tego lata udało mi się odwiedzić Cieszyn, Wrocław oraz Bratysławę. No i byłam też parę razy w Krakowie, ale to inna bajka, więc o szczegółach opowiem za chwilę.

Collage1

Poza dalszymi wyjazdami, starałam się być w miarę aktywna lokalnie. I tym sposobem pierwszy raz w życiu wzięłam udział w grze miejskiej, którą zorganizowano w Bytomiu. A bieganie pomiędzy punktami kontrolnymi okazało się być turbo świetną zabawą. Utrudnienie w postaci niemieckojęzycznej mapy miasta nas nie pokonało i wraz ze znajomą zdobyłyśmy zaszczytne 13 punktów, co jak dla mnie, biorąc pod uwagę, że nie wiedziałam jeszcze, jak dokładnie grę miejską ugryźć, to wyczyn świetny.

IMG_3839a

Po zjeżdżeniu Amsterdamu wzdłuż i wszerz na rowerze, nie mogłam tak po prostu zrezygnować z tego środka lokomocji na czas wakacji, dlatego wraz z Meg, która chyba zna wszelkie polne drogi w okolicy, byłam na paru fajnych przejażdżkach. Pewnego dnia wybrałyśmy się nawet na Kopiec Wyzwolenia w Piekarach Śląskich, na który co prawda nie wspięłyśmy się z powodu remontu, ale i tak widoczki były niczego sobie.

IMG_3853a
IMG_3845a
IMG_3842a

Po dwóch latach zmagań z gap year'ową przygodą, zdecydowałam, że jesienią rozpocznę studia. I tak od października przez parę kolejnych lat, moim przystankiem będzie Kraków. Zanim jednak poddam się studenckiej rzeczywistości, do końca września będę w Amsterdamie, trochę też jeszcze na jego temat i ogólnie Holandii popiszę.

Chciałabym też, aby mój blog zyskał znamię pewnej regularności, dlatego po długich obradach, zdecydowałam, że nowe wpisy będą ukazywały się raz w tygodniu, w każdą sobotę. Pewnie z czasem, gdy ogarnę się w nowej rzeczywistości, to zwiększę częstotliwość pisania, ale to wiecie - nie chcę niczego teraz obiecywać :)

A teraz gorąco pozdrawiam,
Karolina :)

No comments:

Post a Comment