Pages

25/08/2014

Wrocław

Moje tegoroczne międzynarodowe plany wakacyjne dość mocno nie wypaliły, więc postanowiłam pooglądać skrawek Polski. Po Cieszynie, wyruszyłam ze znajomymi w stronę Wrocławia na jednodniowy wypad. A padło na Wrocław dlatego, że znalazłyśmy turbo fajny Logical Room, czyli grę podczas której jesteśmy zamykani w pokoju i w ciągu godziny musimy się z niego wydostać. Polecam - mega zabawa i ogromny dreszczyk emocji.

Zanim jednak tam trafiłyśmy, to zwiedzanie rozpoczęłyśmy od tarasu widokowego w drugim najwyższym budynku w Polsce - Skytower. Było całkiem fajnie, choć oszklone punkty widokowe to chyba nie jest coś, za czym szaleję.

IMG_4014a
IMG_4015a
IMG_4011a
IMG_4000a
IMG_3996a

Następnie trafiłyśmy na przepiękny wrocławski rynek, na którym jednak długo nie zabawiłyśmy, bo tamtego dnia upał był niewyobrażalny, więc czym prędzej ruszyłyśmy dalej, w poszukiwaniu cienia.

IMG_4016a
IMG_4018a
IMG_4022a
IMG_4033a
IMG_4021a

Powoli opuszczając Rynek, przeszłyśmy do najstarszej części Wrocławia, czyli Ostrowa Tumskiego. A Ostrów znany głównie jest, poza oczywiście Katedrą, z pewnego mostu, na którym zakochani przypinają swoją kłódkę, podobno dzięki której ich miłość będzie trwać wiecznie.

IMG_4039a
IMG_4035a
IMG_4037a
IMG_4040a
IMG_4045a
IMG_4043a

Idealny przepis na letni wieczór we Wrocławiu, to z pewnością wizyta w okolicy Hali Stulecia. Pergola, pokazy świetlne na fontannie multimedialnej i cała zieleń skutecznie odprężają po całym dniu zwiedzania. Na pewno będę chciała się tam dłużej pokręcić przy okazji mojej kolejnej wizyty we Wrocławiu.

IMG_4047a
IMG_4051a

Pozdrawiam,
Karolina

5 comments:

  1. Ja jestem Wrocławiem oczarowana! To fantastyczne miasto! Dla mnie osobiście o wiele przyjemniejsze niż np. Kraków :P
    A w lipcu nocowałam w tej żółtej kamienicy, którą masz na 7 zdjęciu (po lewej) przez taki jeden fajny system wynajmu kwater.
    To było niesamowite obudzić się, wyjrzeć przez okno, a tu rosyjska wycieczka robi Ci zdjęcia, bo właśnie pani przewodnik opowiada historię kamienicy! :D

    ReplyDelete
  2. Bardzo piękne zdjęcia, Karolino. Cudne! ^^

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię Wrocław, czaruje mnie za każdym razem jak je odwiedzam

    ReplyDelete
  4. Byłam we Wrocławiu tylko raz, ale bardzo pokochałam to miasto:)

    ReplyDelete