Pages

13/08/2015

Photos from Amsterdam

Dzisiaj przybywam z krótkim ogłoszeniem. Już za dwa dni, w sobotę wyjeżdżam na 6 tygodni do Amsterdamu! Tak, moje marzenie o ponownym odwiedzeniu tego miejsca się spełni. Jakoś w marcu moja rodzina goszcząca zaproponowała mi ponowny pobyt. To oczywiście była propozycja nie do odrzucenia, więc uradowana dwoiłam się i troiłam, by w czerwcu zdać wszystkie egzaminy na studiach i zamiast kampanii wrześniowej w Krakowie, spędzić świetny czas w Holandii. Już niedługo prawie aż do rozpoczęcia mojego roku akademickiego będę do was pisać z Holandii, mam nadzieję, że częściej niż dotychczas. Już nie mogę się doczekać nadchodzących tygodni, mam zaplanowanych mnóstwo rzeczy, o których na bieżąco chcę tutaj pisać :) To tyle na dziś, a tymczasem zostawiam was z pięcioma zdjęciami z Amsterdamu, będącymi jednymi z moich ulubionych, choć takowych mam więcej, bo to miasto jest tak fotogeniczne, że większość zdjęć jest po prostu piękna. A niedługo mam nadzieję zasypać was nową porcją, więc już teraz zapraszam :)
***
Today I just want to make a quick announcement. On Saturday, that's in two days, I'm going for 6 weeks to Amsterdam! My dream of revisiting this place comes true. In March my lovely host family invited me to come again. I couldn't reject such an offer, I was too overjoyed. So I was trying to pass all my uni exams in June, otherwise I'd have to spend September in Krakow, retaking my exams. However, everything went smoothly and I'm going to have a great time in the Netherlands soon almost until the beginning of my academic year. I really can't wait for the upcoming weeks, I've planned so many cool things and I'll keep writing about them here :) So that would be it for today and in the meantime I'm going to leave you with five photos of Amsterdam which are some of my favourites. Although I have much more favourite photos because the city is so photogenic that most of the photos are just naturally beautiful. And just in a moment I hope to show you much more of Amsterdam so please stay tuned :)

Amsterdam

Amsterdam

Amsterdam

Amsterdam

Amsterdam

Pozdrawiam,
Karolina

No comments:

Post a Comment