Pages

03/12/2013

London Borough of Newham

Bez wątpienia, gmina Newham zawierała największą część wioski olimpijskiej z Letnich Igrzysk Olimpijskich 2012, które miały miejsce w Londynie. To właśnie na jej terenie znajduje się Stadion Olimpijski, na którym miały miejsce ceremonie otwarcia i zamknięcia Igrzysk, które z zapartym tchem oglądałam jeszcze będąc w Polsce. Myślałam wtedy, wow, za parę tygodni będę mieszkała w kraju, w którym zorganizowano tak świetne wydarzenie, rozpierała mnie istna radość. Dlatego też, będąc już w Londynie chciałam pooglądać ową wioskę olimpijską, lecz jest ona w większości niedostępna dla zwiedzających, stąd też moją jedyną pamiątką z gminy Newham jest ten wielki znicz, który przypadkowo znalazłam podczas spaceru.

Without a shadow of a doubt, borough of Newham has the largest part of the Olympic Village during the Summer Olympic Games in 2012, which took place in London. Within its boundary, there is the great Olympic Stadium, which hosted the opening and closing ceremonies of the Olympics. To be honest, I was breathless while watching them on my telly in Poland. I thought, "Wow, in a couple of weeks I will live in the country that organized such a marvellous event", filled up with the pure joy. That's why, when I was already in London, I truly wanted to visit the Olympic village, but it's unavailable to the public, to my misery. So the only photo from Newham depicts the Olympic torch, which I accidentally found while strolling around Stratford.
DSCF0371a

No comments:

Post a Comment