Pages

26/08/2013

Lego Photography

In a few hours, I will already be on my way at the seaside but before I leave, I would like to show you some, I hope funny, photos. I was in London yet when I came across a lovely Lego-Batman figure while cleaning up children's toys which I took a photo of. After I came home in Poland, I thought of preparing a mini-series of Lego photos with figures of mine. I found some figures buried under a huge heap of dust in the attic. I prepared them, cleaned and stuff. Then I had loads of fun while snapping those photos so I really hope they will make you laugh too. Fine, it's time to go now, enjoy the photos and see you next week with my post about my trip to Polish seaside!
***
 Za parę godzin będę już w drodze nad morze, lecz przed moim wyjazdem chciałabym pokazać wam niniejsze zdjęcia. Jeszcze w Londynie, podczas ogarniania zabawek dzieci, wśród gratów Francka znalazłam uroczego Lego-Batmana, któremu cyknęłam szybko zdjęcie. Po przyjeździe do Polski, przypomniałam sobie, że ja sama przecież posiadam gdzieś na strychu, pod stertą kurzu, kilka Legusiów, którym mogłabym zrobić zdjęcia i zrobić z tego jakąś mini-serię. Tak też zrobiłam, ja miałam przy tym wiele radochy, mam nadzieję, że i wy uśmiejecie się oglądając poniższe zdjęcia. A teraz lecę, miłego oglądania i zapraszam za tydzień, na nadbałtycki post!

DSCF0098a
IMG_0214a
IMG_0234a
IMG_0250a
IMG_0268a
IMG_0290a

Cheerio,
Karolina x

2 comments:

  1. Mam nadzieję, że dzisiaj i w najbliższych dniach masz w planach leżakowanie jak pani na zdjęciu nr 2 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasnowidz czy co! Właśnie tak leżakowałam przez cały czas :D

      Delete